پسران ناز وخوشگل


پسران ناز وخوشگل

دراینجا عـکسهای پسران داغ وخوش اندام به نمایش گذاشته می شوند


عذر خواهي

دوستان عزيز و گرامي خواهشا اين مطلب را با دقت بخوانيد:

دوستان من برايم اتفاق بسيار عجيبي افتاده اميدوارم كه باور كنيد قسم مي خورم كه راست است اميدوارم كه عبرت بگيريد:

خواب ديدم كه محشر به پا شده و صحراي قيامت است و خداوند دارد از بندگانش باز خواست مي كند

نوبت بازخواست من شد و اعمالم مورد بررسي قرار گرفت مرا جهنمي اعلام كردند  قل و زنجيرهايي از آتش بر پايم بستند كه بسيار طاقت فرسا بود داشتند مرا به سمت جهنم مي كشاندند كه ناگاه تعدادي از بندگان خدا جلويم ايستادند  وگفتند اين خودش است  اين هماني است كه با عكسهاي پسران لخت ونيمه لخت ما را به گناه وشهوت مي انداخت وباعث شد كه ما اعمالمان سياه ونابود شود ما از او نمي گزريم كه ناگاه ندايي آمد و گفت او را به اسفل السافلين كه بدترين جايگاه جهنم است بياندازيد فرشتگان با طرز بسيار فجيعي مرا به سمت اسفل السافلين بردند  واي كه چه حولناك بود زبانه هاي آتش سياه با حرارت بسيار زياد در آن قسمت جهنم وجود داشت كه سنگ را كه هنوز نزديك آن نشده بود ذوب مي كرد  فرشتگان برايم گفتند بسوز كه تو باعث گناه كار شدن وجهنمي شدن بندگان خدا شدي  تا مرا در آتش پرتاب كردند من از خواب بيدار شدم

دوستان اين مطالب را دارم با اشك چشم مي نويسم  اميدوارم كه از آنها عبرت بگيريد وبه در گاه الهي توبه كنيد

فقط يك خواهش از شما دارم آن هم اين است كه از من بگذريد و مرا ببخشيد خواهش مي كنم كه مرا ببخشيد و در نظرهايتان بگوييد كه مرا بخشيده ايد دوستان از اين عبد صغير و بي چيز خدا كه جز خدا كسي را ندارد درگذريد اطمينان داشته باشيد كه اگر همين الان توبه كنيد خداوند گناهانتان را مي بخشد و اگر مرا مورد بخشش قرار دهيد لطف وبخشش خداوند بيشتر در حق شما  خواهد بود

ملتمسانه و با اشك چشم منتظر پاسخهاي همراه با بخشش شما هستم اميدوارم مرا ببخشيد



نظرات شما عزیزان:

سید احمد
ساعت15:57---22 بهمن 1391
سلام خوشحالم که به این نتیجه رسیدید و از این گناه دست برداشتید.
توبه واقعی کنید....یوم الحسرت نزدیکه
http://ghome-loot2.blogfa.com/


بندهی خدا
ساعت21:22---17 بهمن 1391
خداوندا ارامشی عطا فرما تا بپذیرم انچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی تا تغییییییییییییییر دهم انچه را که میتوانم ودانشی که فرق ان دو را بدانم. امین

سیا
ساعت13:54---9 بهمن 1391
سلام پدرام من بیست ویک سال دارم اما از این کارا نکردم عذاب وجدانی ندارم فرصت بوده اما نرفتم امیدوارم خدا ببخشتت

محمد
ساعت18:56---7 بهمن 1391
ولی میگن دیدن پسر عیب نیست تو اسلام گناهی نداره هاا اگه عیب داره به منم بگو تو رو خدا

محمد
ساعت18:55---7 بهمن 1391
ولی میگن دیدن پسر عیب نیست تو اسلام گناهی نداره هاا اگه عیب داره به منم بگو تو رو خدا
پاسخ:نگاه کردن از روی شهوت به جوان امرد(پسری که هنوز موی صورتش نروییده )حرام است از رسول خدا مروی است که فتنه جوان امرد از فتنه ی دختر باکره بیشتر است. امام صادق(ع):کسی که جوانی را از روی شهوت ببوسد خداوند او را در قیامت به لجامی از آتش لجام فرماید


همه و هیچ کس
ساعت15:08---24 دی 1391
نیچه می گوید کسی که از خلافکاری خود دچار روانرونجوری می شود لیاقت اون عمل خودش رو ندارد.
شاید از اول اینکاره نبوده و شاید هم سربازان گمنام تحت فشارش گذاشته اند چون مشخصاتش رو به دست آورده اند. من در این ادعا مانده ام آخر توبه از چی. توبه از دوست داشتن!!!! به قول حافظ هزار بار توبه کرده ام بار دگر نمی کنم. چرا این آقا زاده ها از کارهای خود توبه نمی کنند. چرا این دلخوشی اندک مردمی که پیشاپیش همه چیزشان رو از دستشان گرفته اند رو هم حسادت می کنند. اینها که همه هستی مردم رو به باد دادند. به قول نیچه «شما فضیلت مندان کوچک چنان می گیرید که گویی می دوزدید شرف هم میان ناکسان چنین می گوید آنجا باید دزدید که به یغما نتوان بردن»
یا جمیل


يه بنده خدا
ساعت19:04---20 دی 1391
سلام اقاپدرام ازت خواهش ميكنم به اين وبلاگ سربزن اين بنده خداداره همورومنحرف ميكنه وبلاگش خيلي كثيفه راهنماييش كن شايدبتوني نجاتش بدي

http://sxs1374.blogfa.com/profile


mahsa
ساعت0:03---15 دی 1391
aaaali bood.baraye manam doaa kon dadasham

ناشناس
ساعت13:01---13 دی 1391
خدا منو ببخشه ممنون از ای مطلبت من را به راه راست کشاند من حلالت کرددعام کنید دوستتان

علی
ساعت0:15---8 دی 1391
منم یه بار مشابه همچین اتفاقی برام افتاد یه هفته بود دیگه زده بودم به سیم اخر هر روز از لواط بگیر تا بلند کردن زوری بچه خوشگلهای که ازمدرسه برمیگشتند تا یه روز که یه بچه را بارفیقم به زور سوار موتور کردیم و... وقتی برش گردوندیم سر خیابون تا بره خونش یه نگا تو چشمم کرد گفت میدونی من یتیمم نه بابا دارم نه مادر همین گفت ورفت میخاسم برم دنبالش که یه جوراز دلش دربیارم که رفیقم دستم گرفت گفت ساده ای تو اون یه چیزی گفت توی خر چراباور میکنی بیا بریم یادم نمیره 5شنبه بود وقتی داشتیم میامدیم داشت اذان میگفت اما فکر بسره از سرم بیرون نمیرفت تاشب که رفتم خونه وخوابیدم نصف شب خواب دیدم مردم وداشتن میزاشتنم توقبر وقتی روقبر بوشوندن همه جا یه دفه براتیش شداز هیچ طرف نمیتونستم فرارکنم احساس سوختن تا مقز استخونم حس میکردم یه دفه از خواب بیدارشدم تا هفت هشت دقیقه مثل اینکه تازه ازتنور امده باشم بیرون همه جا بدنم میسوخت زبونمم بند امده بود تا یه ساعت میلرزیدم وتا صبحش خوابم نبرد بعدازاین خواب توبه کردم ولی هرچی گشتم بسره رابیداش کنم که یه جوری ازدلش درارم بیداش نکردم که نکردم چندوقت بعدش یکی از همکلاسیاش بیدا کردم سراغش گرفتم گفت ترک تحصیل کرده ورفته سر کار بعداز چند سال هنوز عذاب وجدان ولم نمیکنه به خدا 2روز عمر ارزش یه عمر عذاب وجدان وبدبختیا نداره به خدا قسم چوب خدا صدا نداره

بنده خجالت زده خدا
ساعت13:10---29 آذر 1391
سلام دوست عزيزم - تقريبا براي منم يه شرايط مثل تو ايجاد شد - به خدا به قرآن به تمام مقدسات قسم راست ميگم - با اين تفاوت كه من از خودم وبلاگ نداشتم ولي خيلي زياد به وبلاگهاي مستهجن سر ميزدم و كارم به جائي كشيد كه چند تا دوست اينترنتي پيدا كردم و مرتكب كارهائي شدم كه حتي فكرش هم آزارم ميده - اما در اين گير و دار بود كه چند نفر از بستگانم بطور همزمان خواب فوق العاده وحشتناكي رو در مورد من مي بينند كه ترجيح ميدم از خوابشون چيزي نگم - اما احساس ميكنم خدا ميخواسته بهم هشدار بده - منم عاجزانه از درگاهش طلب عفو و بخشش مي كنم - دوستان عزيز شما رو به امام زمان به وجدانتون رجوع كنيد و ببينيد چند سال زندگي تو اين دنيا ارزش داره كه زندگي ابدي رو فداش كنيد . همش از خودم مي پرسم كه آيا خدا منو مي بخشه يا نه ؟ . . .

نا شناس
ساعت12:54---23 آذر 1391
وقتایی که شهوت میاد سراغتون مناجات حضرت امیر المومنین رو بخونید خیلی تاثیر داره

نا شناس
ساعت12:48---23 آذر 1391
دمت گرم

behrad
ساعت0:26---22 آذر 1391
سلام پدرام عزیزم

من هم یه وبلاگ داشتم

که بعد از خوندن مطلب تو تمام عکساشو پاک کردم الان هیچی توش نیست امیدوارم من کسی رو به گناه ننداخته باشم

برای منم دعا کن

چون خدا خیلی دوستت داشته که بهت هشدار داده

به خدا بگو یه بنده گناهکار دیگه هم داری که دوست داره ببخشیش و نزاری دیگه سمت گناه بره

خدا هدایتمون کنه


behrad
ساعت0:26---22 آذر 1391
سلام پدرام عزیزم
من هم یه وبلاگ داشتم
که بعد از خوندن مطلب تو تمام عکساشو پاک کردم الان هیچی توش نیست امیدوارم من کسی رو به گناه ننداخته باشم
برای منم دعا کن
چون خدا خیلی دوستت داشته که بهت هشدار داده
به خدا بگو یه بنده گناهکار دیگه هم داری که دوست داره ببخشیش و نزاری دیگه سمت گناه بره
خدا هدایتمون کنه


گنهکار
ساعت16:19---16 آذر 1391
واقعا راست می گی؟
ببین خدا چقدر بنده هاشو دوست داره که با یه خواب اونا رو از کج راهی در میاره؟ خدا همه مونو ببخشه.


رسول
ساعت13:49---15 آذر 1391
سلام ديروز نظر دادم نديدين؟

رسول
ساعت12:19---14 آذر 1391
سلام ازت خوشم اومده ميخوام باهات آشنا بشم وبدونم جطور آدمي هستي اينم شمارمه09351733883

1369
ساعت16:34---9 آذر 1391
اگه راست ميگي چرااسم وبلاگتوعوض نميكني
پاسخ:دوست من به این خاطر اسم وبلاگ رو عوض نمی کنم چون می دانم بعضی افراد دنبال این جور عکسها هستند و شاید بادیدن این اسم وارد وبلاگ بشن و به امید خدا از خواب غفلت بیرون بیایند


من
ساعت16:19---4 آذر 1391
عالی بود پسر
خیل تحت تاثیر قرار گرفتم. انشائاله اون دنیا لخت خودتو ببینیم
خیلی فاز میده


دانیال
ساعت15:07---4 آذر 1391
سلام پدرام عزیز.

حقیقتا که خداوند متعال شما رو دوست داشته که در غالب خواب و قبل از مرگ عاقبت این عمل رو بهت نشون داده.امیدوارم این تلنگر الهی رو هیچوقت از یاد نبری و نتنها این گناه بلکه از تمامی گناهان توبه کنی.ضمنا بد نیست که کلید واژه هایی که مربوط به پسران زیبا میشه در وبلاگت بذاری تا دیگران با مراجعه به این خوابی که دیدی عبرت بگیرند

با تشکر.روز تاسوعا.محرم 1391.


دانیال
ساعت15:07---4 آذر 1391
سلام پدرام عزیز.
حقیقتا که خداوند متعال شما رو دوست داشته که در غالب خواب و قبل از مرگ عاقبت این عمل رو بهت نشون داده.امیدوارم این تلنگر الهی رو هیچوقت از یاد نبری و نتنها این گناه بلکه از تمامی گناهان توبه کنی.ضمنا بد نیست که کلید واژه هایی که مربوط به پسران زیبا میشه در وبلاگت بذاری تا دیگران با مراجعه به این خوابی که دیدی عبرت بگیرند
با تشکر.روز تاسوعا.محرم 1391.


محمد
ساعت15:30---3 آذر 1391
سلام
دادا واقعا دمت گرم میدونی چرا؟
چون با این کارت خیلی هارو که قلبا با خدا بودن اما به دلیل شهوت دور شده بودنو نجات دادی یکیش خودم من
امیدوارم که هدایت شامل همه شه
یه پیشنهادم دارم عنوان وبلاگتو با موضوعش عوض کن بزار بیداری از غفلت
یاعلی مدد زت زیاد
التماس دعا


امین
ساعت1:44---14 مهر 1391
اللهی و سیدی من لی غیرک حضرت علی که میگه من به غیر خدا کسی رو ندارم ما دیگه چی بگیم حالا من بهت میگم حلالت که میکنم هیچ در روز حساب اگه داشتن میبردنت جهنم جلو فرشتگان عذاب رو میگیرم و میگم این کسی که منو از خواب غفلت بیدار کرده پس گردن من حق داره و در آخر بهت بگم شدیدا التماس دعا.

Bj
ساعت16:57---10 مهر 1391
اگه واقعا حال توبه بهت دست داده خوش به حالت، خدا خیلی دوست داره. دعا کن ما هم درست بشیم، دعا کن بی ال دست از سر ما برداره
یا حق


6
ساعت18:33---1 مهر 1391
افرین...

کوروش
ساعت23:39---18 شهريور 1391
ایول دمت گرم منم از بنده های خالص خدا بودم که این سایت ها باعث شده بود از خدا و امام زمانم دور بشم. از این کارت خیلی خوشم اومد و امیدوارم در زندگیت به کمال برسی یا علی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: پدرام | تاريخ: شنبه 18 شهريور 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |