پسران ناز وخوشگل


پسران ناز وخوشگل

دراینجا عـکسهای پسران داغ وخوش اندام به نمایش گذاشته می شوند


وبلاگي نوشتم به اسم سرزنش اگه دوست داشتيد ببينيد اميدوارم خوشتون بياد برای رفتن به وبلاگ روی لینک زیر کلیک کنید ازنظر هاي زيباتون ما رو محروم نكنيد همواره نيازمند ببخشش بي نهايت شما هستم

بنده عاصي وروسياه خدا  پدرام 

sarzanesh.loxblog.com   



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت15:04---10 بهمن 1391
این مانیستسم که باید توراببخشیم اون خداست که باید تو رو ببخش

امین
ساعت15:02---10 بهمن 1391
این مانیستسم که باید توراببخشیم اون خداست که باید تو رو ببخش

علی
ساعت14:56---10 بهمن 1391
سلام آقا پدرام ، خوشحال میشم به وبلاگ بنده نیز سر بزنی و یه نظری بدهی و امیدوارم که گزارش وبلاگی که درست کردم را ندی که فیلترش کنن ، و این وبلاگی که درست کردم ، یه وبلاگ توحیدی هست ، اول مطالبی که در وبلاگ نوشتم را بخون ، بعد قضاوت کن

هانیه
ساعت14:09---27 دی 1391
سلام.نگران نباش داداش خداارحم الراحمینه.

علی
ساعت18:02---21 دی 1391
سلام پدرام جان ، میگم چند سوال دارم ، اول اینکه چه جوری میشه وبلاگ خود را به موتورهای جستجو گوگل فرستاد ، اگه امکان داره به صورت تصویری توضیح بده و دوم اینکه چه جوری میشه عکس را در وبلاگ گذاشت ، اگه میشه به صورت تصویری توضیح بده و سوم اینکه چه جوری میشه کلیپ در وبلاگ به اشتراک گذاشت تا بازدید کننده گان ، آن کلیپ را دانلود کنند ، اگه میشه این سوال سومی را هم به صورت تصویری توضیح بده ، با تشکر

علی
ساعت21:30---10 دی 1391
( آقا پدرام فکر میکنم مطلب کامل نیامد ، به همین خاطر یک بار دیگه دنباله ی نظرم را در این کامنت میگذارم )

خداوند حقیقت را بهتر می‌داند.

( سلامی دوباره به شما آقا پدرام ، اول مطالبی درباره ی قیامت گفتم که بنویسم ، چون خودت هم میدانی که یک روزی قیامت برپا میشه ، و این دنیا به پایان میرسه و در روز قیامت هر کس نمازش را درست و با خشوع و خضوع خوانده باشد و اعمال صالح انجام داده است در اون روز ( قیامت ) به آسانی از مرحله ی حساب و کتاب عبور میکند و کارنامه ی قبولی را از خداوند متعال میگیرد و وارد بهشت خدا میشود ، ولی کسی که نمازش خراب باشد و اعمال بد در دنیا انجام داده باشد ، در اون روز ( قیامت ) خداوند از اون فرد ناراضی میشود و کارنامه ی مردودی را به او میدهد ، خلاصه مطلبم از این حرفا این است ، که همه ی ما انسان ها باید احکام و دستورات خداوند متعال را رعایت کنیم و پیرو احکام و دستورات خدا و رسولش حضرت محمد (ص) باشیم و حضرت محمد (ص) را باید الگوی خود قرار بدهیم و به همان شیوه که حضرت محمد (ص) نماز میخواندند ، ما هم به همان شیوه نماز بخوانیم و بقیه ی اعمال صالح را نیز به شیوه ی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ( ص) انجام بدهیم ، چون حضرت محمد خاتم پیامبران می باشد و معجزه ی بزرگ پیامبر که قرآن می باشد و قرآن کلام خداوند می باشد ، پس باید همگی انسان ها دست در دست هم بدهند و جلوی شرک و فساد را بگیرند ، چون حدیث هست که میگه همدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنید ، یعنی کسی که در بی راهه است را به راه راست دعوت دهید و باید همه ی انسان های دنیا به این یقین و باور برسند که خالق همه چیز الله است ، و خداوند اختیار را به انسان داده است و اگر خداوند به اجبار ما را مثلاً به نماز خواندن فرمان میداد ، از همان زمان حضرت آدم و حوا این کار را میکرد ، پس به انسان اختیار را داده ، و خداوند میگه : من که به نماز های شما نیاز ندارم ، بلکه شما نیازمند منی ، پس مالک همه چیز الله است و این دنیا فقط محل آزمایش ماست ، و اگر میخواهیم در اون دنیا رستگار و موفق بشویم باید احکام و دستورات خدا را رعایت کنیم ، و آقا پدرام ، انشاالله خداوند بهت این توفیق را بدهد که مردم را به یکتاپرستی الله متعال دعوت دهی و از هر چه شرک و فساد و گناه ، مردم را نهی کنی . ( آمین ) )



علی
ساعت21:11---10 دی 1391
ترتیب علامتهای بزرگ قیامت چگونه است؟
در صحیح مسلم از حذیفه بن اسید العفاری رضی الله عنه روایت شده ، می‌گوید: رسول‎الله (ص) به مجلسی که ما در آن مشغول گفتگو بودیم ، تشریف آوردند و فرمود : پیرامون چه مطلبی مشغول گفتگو هستید ؟ عرض کردیم : درباره قیامت. فرمودند : « إِنَّهَا لَنْ تَقُومَ حَتَّی تَرَوْنَ قَبْلَهَا عَشْرَ آیَاتٍ فَذَکَرَ الدُّخَانَ وَالدَّجَّالَ وَالدَّابَّةَ وَطُلُوعَ الشَّمْسِ مِنْ مَغْرِبِهَا وَنُزُولَ عِیسَی ابْنِ مَرْیَمَ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ وَیَأَجُوجَ وَمَأْجُوجَ وَثَلَاثَةَ خُسُوفٍ خَسْفٌ بِالْمَشْرِقِ وَخَسْفٌ بِالْمَغْرِبِ وَخَسْفٌ بِجَزِیرَةِ الْعَرَبِ وَآخِرُ ذَلِکَ نَارٌ تَخْرُجُ مِنْ الْیَمَنِ تَطْرُدُ النَّاسَ إِلَی مَحْشَرِهِمْ » مسلم در کتاب «الفتن» باب « فی الایات التی تکون قبل الساعة» شماره (2901)‏.
یعنی : تا زمانی که ده علامت را مشاهده نکنید قیامت برپا نمی‌شود. آنگاه علامات ده گانه را بدین شرح بر شمرد : دخان (دود) ، دجال ، دابة الارض ، طلوع کردن خورشید از مغرب ، نزول عیسی بن مریم ، یأجوج و مأجوج و سه خسوف (‏. فرو رفتن در زمین) : یکی در مشرق ، یکی در مغرب و دیگری در جزیرةالعرب و آخرین علامت قیامت آتشی است که از یمن ظاهر می‌شود و مردم را بسوی میدان حشر سوق می‌دهد.
علامت‌های بزرگ به ترتیب ظاهر می‌شوند و فاصله زمانی میان آنها زیاد نخواهد بود. تحقق آنها مانند باز شدن طنابی است که سر کیسه گندم را با آن می‌بندند ، با باز شدن آن ، دانه‌های گندم به ترتیب بیرون می‌آیند. یعنی میان علامات قیامت فاصله زمانی چندانی نخواهد بود. حاکم با سند صحیح از انس رضی الله عنه روایت می‌کند که رسول‎الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:
« الامارات خزرات منظومات فی سلکٍ، فان یقطع اسلک تبع یعضها بعضاً ».
یعنی : علامات قیامت مانند خر مهره‌ هایی هستند که در یک نخ نظم داده شده‌اند. هرگاه نخ کنده شود ، دانه‌ها یکی پس از دیگری بر زمین می‌اُفتند. "سلسلة الاحادیث الصحیحة" (1762)‏.
رسول‎الله صلی الله علیه وسلم خبر داده است که جنگ بزرگی به نام «ملحمه» میان مسلمانان و رومیان صورت می‌گیرد و بعد از آن مسلمانان قسطنطنیه را فتح می‌کنند و به دنبال این فتح سر و کله‌ی دجال پیدا می‌شود و قدم شومش را بر این کره خاکی می‌گذارد. از معاذ بن جبل رضی الله عنه روایت شده که رسول‎ الله صلی الله علیه وسلم فرمودند : « عُمْرَانُ بَیْتِ الْمَقْدِسِ خَرَابُ یَثْرِبَ وَخَرَابُ یَثْرِبَ خُرُوجُ الْمَلْحَمَةِ وَخُرُوجُ الْمَلْحَمَةِ فَتْحُ قُسْطَنْطِینِیَّةَ وَفَتْحُ الْقُسْطَنْطِینِیَّةِ خُرُوجُ الدَّجَّالِ ».
یعنی : نخست بیت المقدس آباد می‌شود ، بعد مدینه خراب می‌گردد. بعد جنگ‌های خونینی صورت می‌گیرد و قسطنطنیه فتح می‌شود ، بعد از اینها دجال می‌آید ). (ابوداود) ومشکاة المصابیح (5425).
منظور رسول ‎الله صلی الله علیه وسلم این بوده است که حوادث پی در پی و بدون وقفه زمانی بوقوع خواهند پیوست. مسلمانان در آن روزگار با رومی‌ها در یک معرکه بزرگ به نام «ملحمه» وارد جنگ شدند و بعد از پیروزی قسطنطنیه را به دست می‌آورند ، سپس دجال ظهور می‌کند. و بعد از خروج دجال عیسی علیه السلام فرود می‌آید و دجال را می‌کشد. بعد از آنها یأجوج و مأجوج از پشت صده‌های محکم بیرون می‌آیند و در زمان عیسی علیه السلام نابود و هلاک می‌شوند. ترتیب حوادث تا به حال ظاهر و روشن است.
اما ترتیب بقیه علایم و نشانه‌ها کاملاً روشن نیست. البته طلوع خورشید از طرف مغرب ، خروج دابة الارض و ظهور آتشی که مردم را در یک میدان جمع می‌کند ، قطعاً بعد از خروج دجال ، نزول عیسی علیه السلام و بیرون آمدن یأجوج و مأجوج صورت می‌گیرند ، اما از این سه پدیده کدام یک جلوتر از دیگری رخ خواهند داد؟
با توجه به حدیث امام مسلم از حذیفه رضی الله عنه روشن می‌شود که آتش سوزی یمن بعد از همه علامت‌ها صورت می‌گیرد ، پیامبر صلی الله علیه وسلم در آن حدیث همه نشانه‌های دهگانه را بیان می‌کند و در نهایت حدیث می‌فرماید : « وَآخِرُ ذَلِکَ نَارٌ تَخْرُجُ مِنْ الْیَمَنِ تَطْرُدُ النَّاسَ إِلَی مَحْشَرِهِمْ ».
یعنی : آخرین علامت قیامت آتشی است که از یمن ظاهر می‌شود و مردم را بسوی میدان حشر سوق می‌دهد. مسلم (4/2225) شماره (2901).
بقیه شش علایم دیگر یعنی طلوع خورشید از مغرب ، خروج دابة ، دخان ، فرو رفتن سه گانه زمین در مشرق و مغرب و جریره به ترتیب ذیل به وقوع می‌پیوندند.
طلوع خورشید از مغرب زمین و خروج دابه بعد از نزول حضرت عیسی علیه السلام و کشته شدن دجال بوسیله ایشان ، رخ خواهند داد.
به هلاکت رسیدن یاجوج و ماجوج نیز در دوران عیسی علیه السلام بعد از فاسد شدن مردم و نابود گشتن اسلام و آتش سوزی یمن ، صورت خواهد گرفت.
حالا یک موضوع باقی مانده است ، طلوع خورشید پیشی می‌گیرد یا بیرون آمدن دابه ؟ به علت عدم وضوح این مطلب در احادیث رسول ‎الله صلی الله علیه وسلم نمی‌توان به جواب قاطعی در این مورد دست پیدا کرد.
از عبدالله بن عمرو رضی الله عنه روایت شده که می‌گوید : از رسول ‎الله صلی الله علیه وسلم شنیدم : می‌فرمود : « إِنَّ أَوَّلَ الْآیَاتِ خُرُوجًا طُلُوعُ الشَّمْسِ مِنْ مَغْرِبِهَا وَخُرُوجُ الدَّابَّةِ عَلَی النَّاسِ ضُحًی وَأَیُّهُمَا مَا کَانَتْ قَبْلَ صَاحِبَتِهَا فَالْأُخْرَی عَلَی إِثْرِهَا قَرِیبًا » مسلم کتاب « فتن» باب « فی خروج الدجال» شماره (2941).‏
یعنی : نخستین علامت قیامت طلوع خورشید از مغرب زمین و ظاهر شدن دابه برای مردم است و هرکدام از این دو تا جلوتر ظاهر شود ، دومی‌ بلافاصله پشت سر اولی خواهد آمد.
استدلال به این حدیث مبنی بر اینکه طلوع خورشید ، پیش از خروج دجال و نزول حضرت عیسی علیه السلام و خروج یاجوج و ماجوج رخ خواهد داد ، صحیح نیست ، زیرا آنچه که از مجموع اخبار و روایات بر می‌آید ، این است که خروج دجال نخستین علامت بزرگ است که بر تحول و تغییر احوال عامه در اغلب نقاط دنیا حکایت می‌کند و این حالت با رحلت عیسی بن مریم علیه السلام پایان می‌پذیرد و طلوع خورشید از طرف مغرب نخستین علامت بزرگ است که بر تغییر و تحول «عالم عُلیا» حکایت دارد نه عالم سُفلی . خروج دابه در همین روز که خورشید از مغرب طلوع می‌کند ، صورت می‌گیرد. ‏ فتح الباری : (11/353). ‏
حاکم می‌گوید : در ظاهر چنین بر می‌آید که طلوع خورشید پیش از خروج دابه صورت می‌گیرد. ولی خروج دابه همزمان با طلوع خورشید از مغرب صورت می‌گیرد یا بعد از مدت کوتاهی اما ترتیب زمانی سایر علایم ، یعنی خسوف سه‎گانه و دخان ، برای ما روشن نیست. از نصوص صحیح دلیلی بر تحدید و تعیین زمان ظهور آنها بیان نشده است.


علی
ساعت23:08---8 دی 1391
سلام آقا پدرام ، لطفاً از حرف من ناراحت نشو ، من آنچه را که به صلاحته میگم ، خداوند خیلی تو را دوست داره که به وسیله ی خواب دیدن ، تو را متوجه کرده که عاقبت این کاری که تو انجام میدهی ، خیلی بد است ( منظورم همون کاری که قبلاً انجام میدادی ، عکس های لخت و نیمه لخت پسر بچه در وبلاگ به اشتراک میگذاشتی که خوشبختانه دیگه توبه کردی و پشیمانی ) ، و من در مورد یک موضوع دیگر هم میخوام بگم ، که حتماً در مورد گناه شرک شنیدی که گناه شرک ، گناهی است که خداوند این گناه را گفته که نمی بخشه ، و من به عنوان یک برادر ، بهت توصیه میکنم ، که حاجتت را فقط و فقط مستقیماً از خداوند متعال بخواه . و تعریف شرک : این است که چیزی یا کسی را به جای خدا ، پرستیدن و حاجت خواستن از او را می گویند شرک به خدا . منظورم این است که خالق همه چیز الله است ، پس فقط و فقط باید خداوند متعال را پرستش کنیم و حاجتمان را فقط از خداوند متعال بخواهیم . امیدوارم منظور منو فهمیدی باشی و در آخر برایت آرزوی موفقیت و کامیابی هم در این دنیا و هم در آخرت میکنم . والسلام
پاسخ:از راهنمایی های حکیمانه ات بسیار بسیار ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: پدرام | تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |